New Music 28 January

Grafh - After Party (At The Diner) *VERY HOT*

Jay-Z - When The Money Goes
[NO DJ / CDQ] *VERY HOT*
Добре че не избързах с DJ версията и сега мога да ви представя чиста версия :)

Jeremy Greene ft. Jo Shine - Rain (Remix) *HOT RNB*

Julien Thompson - Save Me

Killa Kim - Push It To The Limit *VERY HOT*
Както си мислех преди да я чуя, бийта е от едноименната песен на Rick Ross...

Lee Carr - I Want Her *HOT RNB*

Lil' Jon ft. Ice Cube, The Game - Killas
Имах очаквания от тази песен, но това дране на Lil' Jon ме уби...

Lil' Wayne ft. Juelz Santana - Rap Cemetery *VERY HOT*
Има малко DJ тагове, но е хубава песен!!!

N.O.R.E ft. Sean Kingston - On & On


R. Kelly ft. Lil' Jon, Sean Paul - Back It Up
*VERY HOT RNB MUST DOWNLOAD*
Определено се е получила песничката...

Richie Rosa ft. Drake - Still Fly (Remix) *VERY HOT*
Много ме радва...

Teriyaki Boyz ft. Kanye West - Teriya King
*VERY HOT MUST DOWNLOAD*
Определено не очаквах да ми хареса толкова много!!!

UGK - Da Game Been Good To Me [DIRTY]
*VERY HOT MUST DOWNLOAD*
Вече не е Clean версия и препоръчвам да я свалите!!!

Ya Boy - Untouchable 16 *HOT*

Young Buck ft. Jimmie Hoffa, Blood Raw - Stupid Money [NO DJ]
*VERY HOT MUST DOWNLOAD*
Препоръчвам сваляне!!!

Yung Berg - I'm Rollin *VERY HOT*
Лично на мен ми харесва супер много...


СВАЛИ ВСИЧКИ / DOWNLOAD ALL

Ето и плейър за днешните песни, понеже качествените са доста!!!




 
©2009 Mr. Carter Music | by TNB